Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

czwartek, 24 lutego 2011

107. Znowu się chwalę

Tak, tak znowu wygrałam candy. Tym razem u Iwonny. Strasznie spodobały mi się guziczki jakie tworzy i zapragnęłam takie zrobić, a że zorganizowała candy z przydasiami do tworzenia takich guziczków tom się ustawiła. I mam ha! Foremki do obciągania guziczków, mulinki, kanwę, a na maila dostałam schematy, a wśród nich jest co? No kto zgadnie? Oczywiście że sówka:D Oto moja paczuszkaForemki są spore i zapewne zostaną wykorzystane także do kartek:D A teraz niecierpliwie czekam na przesyłkę od Kasi53. Po tym jak pokazała domek stworzony dla mnie to się nie mogę doczekać:D A za karę że mnie podjudziła się jej odwdzięczę. Oto fragment czegoś co specjalnie dla niej przygotowałam.Jak już wszystko dotrze na miejsce to w końcu będę mogła pokazać co ostatnio tak dzielnie dłubałam.

12 komentarzy:

  1. hm hm znowu coś :D fajności same, takie guziczki pobudzają moja wyobraźnię ;o)
    a typek szydełkowy intrygujący :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe do czego ta wyobraźnia została pobudzona:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Carwnica:P Masz jakis program hakerski co miesza ludzia w komputerach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Ines, Ines... zazdraszczam :D Buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. już widzę, że to coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Iza nie mam ... ponoć kto nie ma szczęścia w miłości ten ma szczęście w hazardzie ,...w totka nie wygrywam ale candy chyba do hazardu mogę zaliczyć:D
    Reni nie zazdraszczaj tylko się zapisuj:D
    Inspirko mam nadzieję że już niedługo Wam pokażę całość:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje szczęściaro! Z pewnością z tych skarbów powstaną cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eeeeeeee, toś mnie zagięła! Zdecydowanie jutro nie wychodzę z domu!!! Tylko lodówka zostanie pusta, bo miałam jechać na większe zakupy, co by rodzinka z głodu nie padała ;)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D