Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

wtorek, 9 listopada 2010

50. Biscornu pagoda

Od wczoraj można podziwiać u Kapryśnej biscornu pagoda stworzone przez blogowiczki. Poza podziwianiem można tez oddać swój głoś na pracę, która Wam się najbardziej podoba. Jako, że jeszcze nigdy nie robiłam biscornu ani nie parałam się haftem krzyżykowym, podjęłam to wyzwanie i moja praca też tam się znalazła. Ale oczywiście poza podziwianiem jej tam, wśród innych piękności pokażę ją tutaj. Muszę się jeszcze pochwalić, że wzór haftu wymyśliłam sobie sama:DNie miałam do ozdoby żadnych ładnych kamyczków. które by pasowały no to przyczepiłam najzwyklejsze małe koraliki, które są też (marnie je widać) na rogach u góry pagody.

22 komentarze:

  1. Śliczności Ci wyszły! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Elu:D Tobie też śliczności wychodzą i już się nie mogę doczekać jak je pomacam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. no dziękuję dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta, nie wyszywałaś krzyżykami.. i tak ci wyszło ładnie?
    ty ściemniaczu :D cudo ci wyszło i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo, brawo, brawissimo!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lao nigdy :D jak nie wiem co nie krzyżykowałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniutek dzięki, dzięki, dziekissimo:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zaskoczona jeśli to Twoja pierwsza praca, pięknie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie Ci to wszystko wychodzi ... rozkręcasz się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem Poluśku czy to dobrze że się rozkręcam .. wydawało mi się że taka zakręcona to lepsza;))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Superrrr, podziwiałam już u Agi wszystkie prace :) Podziwiam, dla mnie krzyzyki to czarna magia :)
    Pozdrowionka...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mazi to prostej jak ... :D przynajmniej na biscornu bo obrazka to się jak na razie nie podejmę

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne! I niebieskie :) A co do szyciowych wyczynów z poprzedniego posta - co ty jęczysz dziewczyno! Toć to początek i jaki ładny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Żebyś wiedziała jak tam jęczałam i wzdychałam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. to jest piękne! ale wydaje się być takie trudne... ah!
    muszę do tego dojrzeć chyba...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D