Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

sobota, 20 listopada 2010

57. Wymianka cz II

Dziś tak szybciutko, bo znowu jestem chora i leżę, chciałam Wam pokazać co dostał Tengel w ramach wymianki. A że fotek przed wysłaniem nie zrobiłam to odsyłam Was do niego o TU. Dzięki temu, że pierwsza dostałam paczuszkę mogłam polecieć i dokupić mu troszkę przydasi. Wiem, że ostatnio namiętnie oddaje się scrapowaniu, no to postanowiłam "uszczęśliwić" go w tej dziedzinie.
******
Do candy dołączam żółte druciki kreatywne, nie jarawe, 30cm średnica ok 8mm, 20 sztuk.

****
Miduśka - z kogoś przykład biorę:P
Madziu - to jeszcze nic. Nawet nie ma połowy tego co muszę zrobić.
Izabell - nic a nic współczucia we mnie nie ma:P
Marinko, Polly Patrycjo, Mazmiko, Mariko- dziękuję:D
Agulka77 - link do miejsca z którego biorę wzory pod choinką:D.
Kasiu, Izabell - niestety nie rozciąga.
Edytko, Aniu - a zapodam żebyście wiedziały :D
Witam nowo przybyłych:D

10 komentarzy:

  1. a ja myślałam, że to makaron ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uszczęśliwić?? Jestem wniebowzięty :D A te druciki są całkiem milusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja oglądałam te Wasze wymianki z Tengelem i nie powiem, ale zazdroszczę. Takie ilości przydasi. Wow. Pozazdrościć.
    A te druciki wyglądają faktycznie jak makaron :)
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, Inesko, że nie mam lekkiej ręki do rękodzieła :/ a tak w ogóle to martwię się o Ciebie, bo coś za często chorujesz...zdrówka Ci życzę!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie wracam z wizyty na blogu Tengela i hmm...ależ cuda Mu podarowałaś i rzeczywiście ilość ogromna

    OdpowiedzUsuń
  6. No paczuszkę zrobiłaś niesamowitą i ilez tego jest!!!! Och adresat ucieszył sie na pewno ogromnie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nic tak nie cieszy jak prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślalam, że nspagetti dorzucasz do candy.
    A co ty tak ostatnio wymiankowo żyjesz? ;o))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D