Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

niedziela, 7 października 2012

Kopertówka i sal.

W CraftFun jest wyzwanie z kursem na kopertówkę. Jako, że ostatnio mam parcie na wyzwania, to i tu się przyłączyłam. Zgłaszam ją także na wyzwanie monochromatyczne w Kreatywnym Polu. Nie wiem czy zauważyliście, że jakoś ostatnio różnych kolorów używam poza niebieskim:D
Kwiatek powstał z wycinanek Middiowych TYCH i TYCH gałązek. 
Poza tym zgłosiłam się do udziału w Sweet Treats 2012 zorganizowanym przez Agnetę. Sama się zdziwiłam, że poszłam na coś takiego, ponieważ ciężko mi robić coś na czas. Ale może dlatego, że warunki bardzo "delikatne", termin odległy i wyszywanie niewielkie.Materiały jakie przygotowałam prezentują się tak:
Wiem, że sporo muliny ale ja się na kolor zdecyduję w trakcie wyszywania, a guziczków brak bo ciężko do zdjęcia stawiać całą puszkę. Kanwy beżowej nie miałam, więc w ruch poszła herbata. Tak na marginesie już zaczęłam xxxować, ale jeszcze mam za mało żeby pokazać.

6 komentarzy:

  1. Kopertówka świetna. Super że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki i wymyślaj nowe wyzwania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna kopertowka:) a Twoich SALowych pierniczkow jestem bardzo ciekawa :))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemna karteczka, powodzenia w salu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D