Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

sobota, 25 stycznia 2014

Kwiatowo

Zakwiatkowałam się ostatnio. Najlepiej żeby było ich dużo i gęsto :D. Tak to wygląda:
 
 
Praca inspirowana dwoma wyzwaniami w Rapakivi:
- wyzwanie z gościnną projektantką - inspiracja zdjęciem
http://scrapakivi.blogspot.com/2014/01/wzywanie-z-gosciem-25.html
- weekendowe wyzwanie ekspresowe
http://scrapakivi.blogspot.com/2014/01/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-13.html

Trzeba było znaleźć 3 wyrazy ale jak widać powyżej poszłam dalej, znalazłam i zaswtosowałam 5 :D
Poza tym skoro są róże to nie może obejść się bez wyzwania w Studio75 - róże, róże i jeszcze raz róże.

7 komentarzy:

  1. Fajny ten koronkowy paradol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo romantycznie, śliczny bukiet zadomowił się na parasolce.
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki! Miło nam, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu na blogu Studio75, podrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna i romantyczna, pozdrawiam ciepło , Aneta

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D