Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

sobota, 15 lutego 2014

Powarsztatowo

Na zlocie byłam i dobrze się bawiłam. Efektem tego jest ból portfela spowodowany warsztatami u Olgi. Na moje nieszczęście spodobało mi się pacianie, psikanie itp. Poza tym fajnie było spotkać znanych z bogów/fb ale z reala nie, jak również tych, których udało się spotkać kolejny raz.
Dzięki Oldze mam fotkę pracy przed ozdobieniem, bo oczywiście nie pomyślałam o tym żeby robić zdjęcia w trakcie powstawania. Moje zmagania warsztatowe wyglądają tak:



 Jak widać zakryłam praktycznie cały wzór, ale na przyszłość się poprawię ... mam nadzieję.
Pracę zgłaszam na wyzwania:
http://studio75pl.blogspot.com/2014/02/kraftowa-miosc-wyzwanie-2-craft-love.html
Z kraftowego papieru zrobiłam kwiatek, który znajduje się w dolnym rogu na zdjęciu, oraz pseudo listki pod błękitnym kwiatem. Sznurek niebieski przy zawieszce i napis LOVE. Dowody początków kwiatka w załączeniu ... powiem, że tragicznie robi się tak mały kwiatek z cienkiego papieru.
oraz do Retrokraftshop - użyłam serwetkę metalową.

8 komentarzy:

  1. Ależ jaka cudna rama!!! Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Madziu ... mam nadzieję że jeszcze nie jedną uda mi się stworzyć

      Usuń
  2. Piękna praca. Tyle różnych elementów, które przyciągają wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne! i cudowne chlapania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Piękne faktury. Dziękuję za udział w moim wywaniu na blogu Studio75, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D