Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

piątek, 25 maja 2012

Urodzinowe łupy

Dziś pochwalę się łupami urodzinowymi, jakimi zostałam obdarowana przez blogowiczów. Zacznę od najpierwszej, czyli od Alojka torba kosmetyków i karteczka.


od Ewy, słodki bukiet dwuwarstwowy, pod spodem białe michałki, oraz sowia karteczka:D
od PoLuśków - niestety odnośnik nic nie da, bo zahasłowane - turkusowe podkładki i karteczka
od Asi Bjutus torba z transferem, oczywiście sowim

od Madzik, kartka, stempelki, tagi, motylki i tekturki
i od Middii, kartka, najnowsze wycinanki i bazy

a na koniec moja torba na laptoka, uszyta na zamówienie przez Middię, a sponsorowana przez moją Asię :D. Jedyna taka na świecie, specjalnie dla mnie:P



16 komentarzy:

  1. STO LAT!!!
    Prezenty cuuuudne, nam szaraczkom zostaje tylko zazdraszczać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki .... Basiu jakim szaraczkom?

      Usuń
  2. o w mordę mówiłaś żeś się obłowiła ale że aż tak ???? no nieźle ... same super rzeczy !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mówiłam :P trzeba było słuchać:D

      Usuń
  3. Wszystkiego co dobre... oj obłowiłaś się nieźle...same cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym Cię chciała zobaczyć, jak obracasz sowie oczki :)))
    Bukiet jeszcze stoi czy sowa zezarła? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś ubawiłabyś się:D Sowa maupa jedna zeżarła :D

      Usuń
    2. no widzisz? Niby sowa, a maupa :D

      Usuń
  5. Pozostaje życzyć stu lat i zazdrościć tylu prezentów :) Cudności dostałaś !!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D