Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

niedziela, 23 grudnia 2012

Ostatnie i chwalenie się

Dziś ostatnie kartki świąteczne. Na pierwszej obrazek Elizabeth Dulemby, dostępny tutaj.
 Druga z resztkową choinką wg kursu Ewy. Zatem zgłaszam ją na wyzwanie w Scrap Ścinkach.
 I jeszcze się pochwalę, że musiałam być w tym roku baaardzo grzeczna, ponieważ Mikołaj suto mnie obdarował:
wygrałam candy u Marty
otrzymałam nagrodę od Magnoliowych Polek za udział w wyzwaniu świąteczny prezent
Mikołajowi spodobała się również moja historyjka ze spotkania z nim i za pośrednictwem CraftFun obdarował mnie tekturkami.
Dostałam jeszcze karteczki i prezenty od blogowych znajomych, ale tym pochwalę się kiedy indziej. 




14 komentarzy:

  1. Ale fajowe prezenty :D
    Kartki rewelka :D

    Wesołych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba bo ja też fajna ;) Wesołych Madziku i zdrowych

      Usuń
  2. Oooo no to musialas byc naprawdę grzeczna :))) Dziękuję za piękną kartkę z zyczeniami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bardzo byłam grzeczna bo to nie koniec prezentów :D

      Usuń
  3. Dziękujemy za zgłoszenie ścinkowej choineczki do naszego wyzwania w scrap-ścinkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara z Ciebie i naprawdę grzeczna dziewczynka. Mnie nie lubi Mikołaj za bardzo...he..he.., ale to na własne życzenie.Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu w Scrap-Ścinkach i życzę wszelkiej pomyślności w roku 2013 :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz ja zawsze w swoich oczach jestem grzeczna ;)

      Usuń
  5. Prześliczna ścinkowa choinka na kartce! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Ścinki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agusia już Cię komplementowałam na FB, ale i tu napiszę, żeś zuch dziewczynka :D Dziękujemy za udział w scinkowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ines, It's lovely. I'm sorry I don't know your language - but I hope you can read that I will feature your creation in my January 8, 2013 Coloring Page Tuesday newsletter. If you, or your followers, are not subscribed, you can do so at http://dulemba.com/index_ColoringPages.html . Meanwhile, thank you for sharing your work in my gallery and keep creating!
    :)
    e
    Elizabeth O. Dulemba
    http://dulemba.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Elizabeth, I'm so glad, that You visit my blog :)

      Usuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D