Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

sobota, 18 maja 2013

Czary mary

Dziś u Iliany kończy się wyzwanie inspirowane książką - #1 "Harry Potter". Jak to zwykle ja, w ostatniej chwili wzięłam się za tworzenie. Można było wykonać pracę w dowolnej technice, zatem tym razem pokusiłam się o pergamin. Powstała zakładka ze zwierzakiem, który kojarzy mi się ogolnie z całym filmem, ale w szczególności z Remusem Lupin'em.
Tak się prezentuje:

Wzór pochodzi ze stronki http://www.shutterstock.com/

3 komentarze:

  1. Kochana! Niesamowita praca! I jaką postać wybrałaś... wow... Przedłużyłam moje wyzwanie do końca maja ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ales pracowita! Nie lubie Harry Potter i dlatego nie wiem kto to ten Remus ..... Ale to i tak nie wazne, bo zakladka mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wilkołak przecudnej urody,a ile pracy...podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D