Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

czwartek, 5 września 2013

Bawimy się III ...

Kolejne podejście do ścinkowej zabawy u Joli.
Na pewno nie ostatnia ponieważ jeszcze tyle mi zostało:
A ponieważ poszłam w tematykę morską to pracę zgłaszam na wyzwania w DeaArt oraz Mimowolne Zauroczenia.


18 komentarzy:

  1. Już myślałam, że do szkoły poszłaś i masz dużo zadania domowego, bo Cię jeszcze we wrześniu nie było :)

    Fajowa karteczka. Moje ścinki też by już wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Madziku jakoś ostatnio pod górę mam z robieniem :D

      Usuń
  2. Tilda wodna :) Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Dea Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka:) Taka radosna:)Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu DeaArt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D słodka kartka!
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie :)
    pozdrawiam
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska Aguś :)
    Tnij, tnij ścinczki :) jestem bardzo cikawa co jeszcze z nich cudnwgo stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie twoje niebieskie prace. Sliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zobacz ja też lubię niebieskie ;) prace

      Usuń
  7. jejciu jaka słodziutka ta karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Inesko, zajrzyj do mnie, jest już galeria ścinkowych prac, hihihii...
    Jest co podziwiać :)
    http://jolazola.blogspot.com/2013/09/457-fina-scinko-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D