Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

poniedziałek, 23 września 2013

W starym kinie ....

W ramach przeganiania lenia, skusiłam się na dwa wyzwania:
W starym kinie w Scrap&Me
Moja interpretacja, zasilona cytatem utworu " W małym kinie", którego autorem jest Ludwik Starski, wygląda tak:
oraz mapka w Craftmanii:
 



8 komentarzy:

  1. trzymam kciuki, zeby sie udalo choc w jednym wyzwaniu. Karteczka mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę :) namawiałam ,namawiałam i się udało;)Dzięki za udział w wyzwaniu S&M.Kartka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zobacz jakimś dziwnym trafem dałam się namówić :P

      Usuń
  4. Dobrze, że dałaś się namówić, bo karteczka wyszła piękna

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftManii :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D