Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

piątek, 22 grudnia 2017

Pierniczki inaczej

Miałam nic nie piec, ponieważ rozłożył mnie jakiś wredny wirus. No ale skoro dziś już nie oddycham odwłokiem, to nie mogłam się powstrzymać. Zaparłam się, że nie będzie pierniczków, przeszukałam net w poszukiwaniu kruchych ciastek tyle, że bez masła ani rusz, a okazało się, że w domu mam tyle o ile. Mimo peselicy pamięć jednak zadziałała ... przypomniałam sobie, że gdzieś kiedyś widziałam przepis na muffinki piernikowe ... w ramach braku powideł śliwkowych,  w roli nadzienia wystąpił dżem wiśniowy, produkcji mojej Przyjaciółki. No niebo w gębie ... a jak pomyślę, że mogłyby się tam znaleźć powidła to na samą myśl mruczę z rozkoszy. Matko i córko ... czemu ja tego wcześniej nie wypróbowałam. Oto one ... muffinki piernikowe z dżemem wiśniowym i lukrem kawowym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D