Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

poniedziałek, 7 marca 2011

112. Dawno nie było...

...kolczyków. No to proszę bardzo zrobione na życzenie mamy. Jak dostała broszkę z piaskiem pustyni na imieniny to rzuciła mimochodem, że przydałyby jej się kolczyki. Miała kobita urodziny w zeszłym tygodniu więc nie było problemu co jej podarować. Powstały kolczyki i zawieszka z kulek piasku pustyni o średnicy 14mm.Jako, że w weekend dorwałam się do maszyny u rodziców to powstał słonik na podstawie otrzymanego od Free Soul. Mniejszy z bardziej płaską dupką, trzeba go jeszcze dopracować. Przy oryginale wygląda jak dziecko:D

16 komentarzy:

  1. ehehe jaki zdziwiony tej słoń :D faaajnyy

    OdpowiedzUsuń
  2. ale że co ze oczy za duże?:P

    OdpowiedzUsuń
  3. W sam raz na zdziwionego słonia :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet z piasku pustyni :D A słonik przecudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miducha udusić?:P
    Reniutka dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chcę córkę, która mi będzie kolczyki robić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcesz mnie Madziu adoptować?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki i wisiorek sa super,takie delikatne,a slonik jest powalajacy!BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  9. Krowka juz byla, teraz slonie to moze niedugo jakas zagode dla zwierzat albo zoo otworzysz :) buziole

    OdpowiedzUsuń
  10. A potrzebujesz adopcji? ;)
    Nie, raczej jak Smykasia podrośnie to jej u Ciebie warsztaty wykupię, bo na razie jedyne co potrafi to wyrywać mi kolczyki z uszu, dość, lekko mówiąc, brutalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu były i długie do wyboru, wcześniej już pokazywane za słonia dziękuję:D
    Ewelinko ciiii bo się wyda:D Buzi dla Was
    Madziu gratis dostanie naukę a co taka będę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te kulki piasku pustyni :)
    Słonik jest genialny,podoba mi się z tą płaską dupką ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja sobie właśnie dziś,oglądając moje kolczyk od Ciebie myślałam,że dawno żadnej biżuterii nie pokazywałaś i... proszę,jak na życzenie :)))
    Zdziwiony słonik (zgadzam się z Klarą) świetny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu ja piasek uwielbiam cudnie się mieni w słońcu ... chociaż noc kairu też piękna:D
    Aga mam w planach jeszcze inne ale czasem wiadomo co z moich planów wychodzi:D
    Inspirko chcesz?:D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D