Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

sobota, 15 października 2011

195. Czarno-biały

Mimo, że tytuł pasuje do kolejnego wyzwania na Zrób to! to niestety moje dzieło nie może wziąć w nim udziału, z prostego powodu... to nie pergamin. Znowu sutasz i zapewniam, że nie ostatni.Poza tym za świecznik dostałam wyróżnienie i jest to już moje drugie zdobyte na Zrób to!
*****
Madziku mój świecznik jest wydłubany z pergaminu:)

20 komentarzy:

  1. Nnnnnno, nnnno, nnnnnooooo... fiu fiu, fajnisty wisior.
    I gratuluję wyróżnienia - należało się jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam świecznik - mistrzostwo !!! nie wiem jak Ty to robisz ja nie umiem nic .... ehhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się nie dziwię wyróżnieniu - gratuluję :) A sutaszyk widzę, że malutki nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. następne cudne maleństwo, rób dalej, rób.

    OdpowiedzUsuń
  5. że z pergaminu -to nic mi nie mówi. Przecież pergamin jest cienki, jak on ci tak ładnie stoi? ;o))) No i nie spali sie od świezki????
    A sutasz -jak zwykle.... świetnie ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu dzięki:D
    Poluśka widocznie ja umiem za nas obie:D
    Kasiu wielkość zależy od kamienia i od tego co dodasz na bokach ... jakoś jeszcze nie udało mi się stworzyć nic małego:D
    Joluśka normalnie wpadnę przez Ciebie w samozachwyt:D
    Madziuśka dobrej gospodyni ciasto samo w rękach rośnie :P;))) A tak na poważnie to jest pergamin o grubości 150g i po wycięciu koronki układa się bez problemu. Świeczkę zapaliłam na chwilę i płomień nie miał styczności z pergaminem ale mam zamiar sprawdzić czy wejdzie mi tam jakaś osłonka

    OdpowiedzUsuń
  7. z każdym nowym będzie coraz fajniej :))

    niecierpliwie czekam na następny :))

    ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia! Za wisior też się należy- świetny jest!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no widać spore postępy w sutaszu! A pergaminowy świecznik po prostu "wymiata".

    OdpowiedzUsuń
  10. Nika czyżby ten Ci się nie podobał?:D
    Mazmiczko wisior prosty więc nie koniecznie ale dziękuję:D
    Romuśka jakoś poprzedni jednak bardziej mi się podoba, ale jak to mówi taka jedna jak nie będę ćwiczyć to się nie nauczę:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia!!!
    Przesyłka dotarła, zakładeczka na żywo jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach, dziękuję pięknie. Tacy jedni czekoladę "zeżarli" zanim zdążyłam wypakować całą resztę:))

    OdpowiedzUsuń
  12. No to się cieszę bo już myślałam że zaginęła:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie idzie Tobie sutaszenie.... moje sznurki niestety leżą sobie i na razie cicho!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ataboh mi sieutaszowanie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki Dorotko:D Jakoś lubię taką dłubaninę

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku.. ile tu u Ciebie różnych różności pięknych! Rozsiadam się, rozgaszczam.. i oglądam! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam Zuzko ... niestety nie umiem się skupić na jednej rzeczy dlatego tyle wszystkiego:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam podwójnie bo dla mnie samej czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D