Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

czwartek, 27 października 2011

199. Misz masz

Dziś będzie kilka rzeczy na raz. Zacznę od tego, co powstało najwcześniej, a jednocześnie było częścią wymianki z Lady Rottweiler. Zapragnęła mieć wisior sutaszowy, czarno-biały i to właśnie dla niej powstała sówka. Kiedy zapytała czy sutaszowe kolczyki są ciężkie, postanowiłam dorobić je do kompletu. Nie jestem z nich zadowolona ale Ala twierdzi, że jej się podobają. Niestety w moim przypadku długie paznokcie i szycie sutaszu nie idzie w parze. Wiem, wiem złej baletnicy .... Ja poprosiłam o kawałek wełny do sfilcowania i igłę a dostałam to:Od razu musiałam sprawdzić jak to działa i powstała taka kulka:Alu dziękuję za cudną wymiankę. Zagladnijcie do niej bo ta młoda osóbka odstaje od swoich rówieśniczek nie tylko zainteresowaniami, ale również ujęła mnie swoją postawą wobec zwierzaków.
A to moje kolczyki i cały komplet razem.*****
Kolejna rzecz to coś na cztery wyzwania. Czarno-białe w Zrób To!, B - jak babeczka w Scrapcafe, Wyzwanie z Novinką w Kreatywnym Polu i Liście w Lemonade. Warunki spełnione: czarno-białe jest, babeczka i to elegancka jest, listki są i stempelek lemoniadowy jest, poważna sprawa z różową wstążką jest. Wyszedł tag - zaproszenie na badania profilaktyczne - a jakie - sugeruje wstążeczka.

19 komentarzy:

  1. Wow, zabrałas się za sutasz ni stąd ni zowąd i nauczyłas się błyskawicznie, teraz dostałaś kawałek wełny i.... że niby spróbowałaś?? Mamuniu -wyszła ci tak kulka profesjonalnie ;o))
    Czego się nie chapniesz.... wychodzi Ci!

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem pod wrazeniem: i kulki i zaproszenia! kulka jak od cyrkla, a zaproszenbie piękne i takie eleganckie- super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziuś dobrze wiesz że są rzeczy które mi nie wychodzą:P
    Justynko a czemu to zero komentarza o sutaszu?:D Śmiało, wszelkie rady mile widziane

    OdpowiedzUsuń
  4. Za dużo krytycyzmu! Komplet prezentuje się niesamowicie! A karteczka jak dla mnie ideał - nie za dużo, nie za mało i wszystko pięknie zgrane! Ta kobitka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kulkę podziwiam, tym bardziej ze to technika o której nie mam pojęcia, o sutaszu mam odrobinkę, tzn wiem jak się go szyje, wiec tym bardziej podziwiam, a o pergaminie to mogę najwięcej powiedzieć, a wiec mowię, coraz lepiej, coraz równiejsze ząbeczki i wogole całość bardzo ładnie skomponowałaś, coś tak bym powiedziała, jak ja lubię i oczywiście dziękujemy za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaśka ... odezwała się ta co się nie krytykuje:P wiem że krzywo i tyle
    Joluśka dziękuję Ci bardzo, pochwały od Was to dla mnie miód:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Ciebie normalnie człowiek renesansu - a na dodatek za co się nie weźmie, to fajnie wychodzi.
    Qrka, sutaszowe sowy świetne, zaproszenie cud miód. A z tą kulk ą, to mi nie wm ówisz że pierwsza...

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie może być Twoja pierwsza kulka :D:D Jest za równa
    Komplet zrobił ogromne wrażenie w szkole
    A co do zaproszenia
    Jest cudne

    Jeszcze raz dziękuję za piękną wymianę

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cichaj tam Kobieto ;) Przyjmuj pochwały dzielnie na klate! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolna osóbka z Ciebie i bardzo kreatywna :) Dziękuję za udział w moim wyzwaniu i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za ciepłe słowa i ogromne wsparcie...

    OdpowiedzUsuń
  12. na prawdę pierwszy raz filcowałam:D
    Marzenko ściskam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka, młodzieży!! Wracam do życia blogowego!! :)) Widzę, że łapencje cię swędziały i znów się za coś nowego wzięłaś!! :PP SUPER :)) buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anko skakanko jedna kurde gdzie się podziewałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  15. wow wow wow, bedzie sie dzialo lapska \ineska wlozyla teraz w czesanke, beda iskry szly spod igly :))))a kareczkowe zapeoszenie swietne i sutasz tez mie sie podobywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Izula nie wiem czy coś będzie bo jakoś mam obawy, że z miśka wyjdzie mi czołg:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prace, piękne kolczyki i urocza karteczka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga kolczyki boskie, kolorystycznie pasują chyba do wszystkiego:) a filcowa kulka to chyba nie pierwsza ...a widziałam już sporo kulek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D