Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

środa, 19 października 2011

196. Ogłoszenia drobne:D

Dziś bezrobótkowo ale za to ogłoszeniowo.
Po pierwsze przegięłam ostatnio z zakupem różnych przydasi i dlatego postanowiłam część odsprzedać o TU. Na razie kwiatki ale na tapecie są też serwetki i zapewne po porządkach przydasiowych jeszcze coś się znajdzie.
****
Po drugie Aga rozdaje piękne cukieraski o TU.*****
Po trzecie 7 dots studio ma swojego bloga z premierą nowych cudnych papierów i z tej okazji jest również candy.

5 komentarzy:

  1. Czyli w miejsce tego, czego się pozbędziesz, ostrzysz sobie zęby na nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ines robi wietrzenie magazynów, hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mylić z oddawaniem darmo ... sprzedaję mi też się kasa przyda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D