Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

wtorek, 25 października 2011

198. Powrót do małych form.

Dawno nie było u mnie małych form na wyzwania w CraftArtwork. Obecny temat to las i trzeba umieścić na trinchies skarby przyniesione z lasu. Nazbierałam co nieco w postaci liści dębu i paproci, igieł, mchu a nawet mam kawałek wylinki zaskrońca. No i oczywiście cóż lepszego mogło być na bazę, jak nie papier z grzybkami od Middii. Oto moja praca:

13 komentarzy:

  1. o, mnie tez dawno nie było na małych formach, Twoje takie jeszcze soczyście zielone, przypominające lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. a bo jeszcze udało mi się nazbierać jak było w miarę ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja Cię, nawet zaskrońca wpakowała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy ja odważyłabym się na tego zaskrońca! Ale efekt jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne
    Na wyzwaniu masz duże szanse wygrać

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o rajuśku.. zaskroniec.. brrr....
    ale praca superowa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobietki jestem przyzwyczajona do zaskrońców bo sobie mieszkają na mojej działce i czasem razem z nami wygrzewają się na słonku:D
    LadyR nie wygram wyzwania bo to są beznagrodowe:D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyszło i temat przyjemny :)
    wylinka zaskrońca -o matko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, no... swietne trinchies. Ta wylinka to faktycznie brrr ale listki, igiełki i mchy to już inna bajka :D i bardzo ładny papier.

    OdpowiedzUsuń
  10. This is a fabulous twinchie with all the natural elements.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj kobitki wcale ie jest brrr ... po wysuszeniu w dotyku jest jak pergamin:D
    thx Perta ... one thing - this is trinchies not twinchies 7,5 cm x 7,5 cm:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł na trinchies !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D