Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

środa, 18 maja 2011

147. Dla Mamy.

Było pudełko dla Taty no to teraz kartka dla Mamy. Kartka w formie sztalugi, oczywiście robiona pierwszy raz. Jakoś mnie ostatnio nachodzi żeby zrobić formę, której jeszcze nie robiłam. W kolejce czekają już przynajmniej 2. Miało być w fioletach, no to włala. Motylki są bardzo mocno fioletowe i dlatego wyglądają na czarne. Papier wygrany u Magdy
Kwiatki jaśniejsze i ćwieki craftmania.pl
kwiatki mniejsze twórczość radosna własna
środek z napisem również twórczość radosna własna, normalnie digi-stempelek a co:D rogi wokół koła pociągnięte brokatem.
Tak sobie pomyślałam, że zgłoszę tą kartkę na wyzwanie w ScrapCafe Wiosna.
Jestem po pierwszej wymiance scrapowej i oto co dostałam od Madzik. Poza scrapkami pięknie posegregowanymi dostałam guziki, tasiemki, kwiatki i koraliki. Żeby było śmieszniej to takie same fioletowo-różowe posłałam Madzi. Ja jej zafundowałam zabawę w kopciuszka, bo moje scrapki poszły pomieszane. Normalnie opierdziel zebrałam ze jednego! renifera, którego nie chciała i za tylko jednego małego kwiatka ( odpisałam, że jakby więcej dostała to poprzewracałoby jej się w doopce). A jej córa nazwała mnie ciotką wariatką. No jak tu ich nie kochać?:D Pyskate jak lubię. Dzięki Madziu za wymiankę i polecam się na przyszłość. Aaaa i pierwsze co mi do głowy przyszło, że z kolorowych muszelek ma być bransoletka albo naszyjnik dla Lenki tak?:D:PNa blogu scrap.com.pl dziewczyny informują o nowych kwiatkach. Różyczki samoprzylepne! W końcu nie trzeba kombinować z ich umieszczaniem:D

17 komentarzy:

  1. Jako że fiolety uwielbiam, to karteczka straszliwie mi się podoba :)
    A skarbów masz co nie miara :) owocnej radosnej twórczości własnej więc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem z niej zadowolona i okazuje się że lubię robić takie maleństwa jak te kwiatki:) w przeciwieństwie do większości osób ja się przy tym relaksuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka i pudełko i wymianka .... ale mam zaległosci :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka ekstra, pudeleczko dla tatuska tez. WIdze ze karteluszki wciagly Cie na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna, kilamtyvczna kartka i gratuluję sztalugowego debiutu:)
    oj, oj... moje skrapki, które poszły do Ciebie tak jak Twoje... równie niepoukładane:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza taka wiosenna i kolorowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka bardzo ładna. Widzę, żE całkowicie się rozszalałaś. Pudełko było obłędne! Strasznie mi się środek podobał.
    A torebeczka dla chrześnicy - MISTRZOSTWO!
    Hurtowa ilość pochwał :D Ale tak to jest jak nawet komentarza nie mam kiedy zostawić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcept masz!Wysyłaj mi to jutro, bo ja też muszę puścić dalej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Ciotka wariatka. Bransoletka albo naszyjnik dla Lenki to byłoby coś. Szał radości normlanie ;o)
    Ja nie mam takich sznureczków/gumeczek/ czy żyłek do takiej twórczości, chociaż kiedyś obiecałam jej że jej zrobię. Więc gdybyś zechciała, to posłałabym ci więcej takich koralików na naszyjnik dla Lenki, a te zostaw dla siebie ;o))

    OdpowiedzUsuń
  10. powiedz mi gdzie była ta wymianka scrapowa bo chetnie bym wzieła udział ale nic o tym nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  11. STO LAT, STO LAT NIECH ŻYJE iNES NAM !!!!!!!!!!!!!! musiałam i tu napisać a co ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu nadrabiaj:D
    Dzięki dziewczyny za pochwały:D
    Kasia53 jakbyś odpaliła gg to byś tak nie pisała:P
    Madziku zaraz maila wysmaruję:)
    Ela to są nasze prywatne wymianki
    Poluśka dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna karteczka, pełna pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka prześliczna:)Pudełeczko super:)Cieplutko pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka.:) I cuda z wymianki dostałaś...teraz tylko czekać co z nich wyczarujesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kartka! Też bardzo lubię fiolety :)

    Bardzo dziękuję za wzięcie udziału w moim Candy oraz za podsunięcie informacji o wyzwaniu w Scrapcafe :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna karteczka. Ja też lubię wypróbowywać różne formy :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D