Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

wtorek, 31 maja 2011

154. Domino 4 i 5

Nie bardzo wiem jak to zrobiłam, ale przegapiłam 4 część domina. Zatem nadrabiam i dziś przedstawiam 2 w 1. Czwarta część domina to " Jestem piękna" a tak się przedstawia moja interpretacja. Dla mnie największe piękno tkwi wewnątrz człowieka a zobaczyć je można najpierw w oczach.Domino 5 to " Kwiaty". Na tych maleńkich formach wykorzystałam dwa kursy. Pierwszy to kurs z bloga Craftmanii na goździki, a że jest też na tym samym blogu wyzwanie Własnoręcznie robione kwiaty", gdzie trzeba było wykorzystać ich kurs na kwiatek, to zgłaszam swoje domino. Poza tym użyłam do tego kwiatka z Craftmanii. Drugi kwiatek powstał według kursu Kartkomanii. A tak wyglądają dotychczasowe kostki domina razem.

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ten pomysł na domina podoba. Są niezwykle kreatywne, a Twoje ujęcie jest ciekawe :)
    To oczko to Twoje własne osobiste, czy wyłupiłaś jakiejś panience? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki dziewczyny
    Kasiu weź no kobieto nie ubliżaj mi :P widziałaś moje ślepia te się nie umywają, że tak skromnie powiem:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywna z Ciebie panienka ;o))

    OdpowiedzUsuń
  4. Te oczy do mnie przemawiają!Fajny pomysł z tym dominem. A jeśli mogę zapytać - stempelek z rowerem gdzie nabyty? Poszukuję czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D