Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

piątek, 19 sierpnia 2011

179. Wakacyjnie

Dziś małe wspomnienia z wakacji. Stworzyłam swoje pierwsze LO pod wpływem różnych wyzwań. I tak złożyło się na to wyzwanie ScrapPasji - pocztówka z wakacji. Trzeba było użyć 2 ich produktów. No to mamy różyczki fioletowe, papier w muszelki Celebrete J&J ( niestety nie ma tego papieru w sklepie więc nie mogę zalinkować) i pręciki jako muszelkowe perełki. LO stworzone według mapki z OVA, tu wymagano żeby poza mapką zastosować jeszcze ptaszki i są. I kolejne wyzwanie w UHK - cyferki. Też są, no to zgłaszam pracę wszędzie:D Jako modelka wystąpiła córka znajomych, z którymi spędzałam urlop.
Aha i jeszcze jedno. Patyczek, muszelki i drobniutkie bursztyny zebrane własnoręcznie na tym wyjeździe:P

10 komentarzy:

  1. Ale dziewczyńskie :) I bardo fajnie. I bursztynków tyle zebrałaś. A ja się czasem napotykam na małą muszelkę - siedzi sobie w kieszeni mojej kurtki już ładnych parę lat i jakoś zawsze wraca do tej kieszeni (nawet po praniu kurtki) - fajnie sobie o niej tak przypadkiem przypomnieć zanurzając łapkę w poszukiwaniu czegoś zupełnie innego ;)
    Aleś się wyzwaniowo rozbrykała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyńskie bo dla dziewczynki i pasuje kolorystycznie do jej pokoju:D chociaż nie wiem czy dziadkowie nie zakoszą ale zobaczymy. Co do bursztynków to najdrobniejsze są z zebranych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful creation and love the colour choice and such a sweet image, adorable. Thank you for joining us at Our Vintage Affair
    Hugs Kate xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca - dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanx Kate it's a pleasure to play with You:D
    Dzięki Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliiiczna! A najbardziej podoba mi się to wykorzystanie muszelek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podobają mi się własnoręczne muszelki, och, nie, tak, podoba mi się własnoręcznie zrobiony scrap z muszelkami własnoręcznie zebranymi.

    OdpowiedzUsuń
  8. według Oliwki to są muszeleki:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny radosny LOsik!!Miłe wspomnienie wakacji :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny LO. Takie wyzwanie jest też w scrap.comie.
    A torby z posta niżej -bajeczne ;o))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D