Zabrania się kopiowania. Teksty na tym blogu są mojego autorstwa i nikt nie ma prawa się nimi posługiwać.
Wierszyki powstają w mojej głowie, karteczki i inne dziergawki zrobione własną ręką. Jeśli nie to będzie odpowiedni dopisek. Nie kradnij ... za to można posiedzieć niekoniecznie w miłym towarzystwie.
©Copyright by Ines
PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE
All Rights Reserved
Prawo autorskie (ustawa z 4 lutego 1994 r.)

Obserwatorzy

piątek, 11 lutego 2011

101. Turkusowo

Kolejna przesyłka dotarła do mnie wczoraj. Prawdę mówiąc nie spodziewałam się jej bo sposób w jaki się dogadałyśmy z Siostrostworem ( grrrr) nie wskazywał na nic kompletnie. Ona rzuciła, że coś mi wyśle ja jej, że chyba nie ma komu wysyłać i na tym się skończyło. A tu nagle wczoraj szczena opadła jak zobaczyłam jej dane na kopercie. Oczywiście bez zagotowania się nie obeszło, ponieważ koperta była otwarta. Na szczęście patrząc na fotki u niej wszystko jest. Morda mi się ucieszyła bo zawartość jest TURKUSOWA:D No dobra jedna rzecz jest czerwona. Dostałam od niej podkładkę pod kubek, zakładkę, kolczyki, serduszko i kłębuszek z którego powstały turkusowe piękności.A tu na biegu zrobiony kwiatek z tej włóczki. Mój, większy, robiony szydełkiem do frywolitek 1,5. Podejrzewam, że Moni robiła igłą.Moniś dziękuję CI baaaardzo:D ten kolor jest identyczny jak mój turkusowy, szydełkowy sweterek:D

12 komentarzy:

  1. Ja Ci muszę kiedyś dać coś nie niebieskiego... ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero gratulowałam Ci setnego posta,a tu już 101 :)
    Fajne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. Miduśka brązowe?:D
    Dzięki Aguś:D Trzymaj się tam i nie daj tej marudzie

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :)
    i kolorek ładniutki...

    OdpowiedzUsuń
  5. ładniste te kolczyki ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek jest zajedwabisty:D

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek tyż ale ogólnie się mnie ten kwiatek podoba bo mały i zgrabny ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ..i właśnie ta jedna rzecz w odmiennym kolorze najbardziej mi się podoba.
    Próbowałaś grać w totka?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kwiatki w super kolorze, też sie ostatnio za nim oglądam, znaczy za kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo się cieszę, że się podoba :) i że kolor pasuje do swetra :D
    i fakt - robię igłą frywolitkową :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny i komentarz :D